Yhteystiedot
Postiosoite
Eduskunnan oikeusasiamies 00102 Eduskunta
Katuosoite
Oikeusasiamiehen kanslia Arkadiankatu 3, Helsinki 10.
Kanslia on eduskunnan lisärakennuksessa eli Pikkuparlamentissa.
Kanslia on avoinna arkisin klo 9-16.
Puhelinnumero
09 4321 (vaihde)
Sähköposti
[email protected]
Suojattu sähköposti
Käytä suojattua yhteyttä, kun lähetät salaista aineistoa.
Suojattu sähköposti on osoitteessa https://turvaviesti.eduskunta.fi/.
Kirjoita vastaanottajaksi: [email protected]
Faksin numero
09 432 2268
Asiakaspalvelu
Tarvitsetko neuvoa kantelun tekemisessä?
Puhelinnumero on 09 4321 (vaihde).
Jos olet jo tehnyt kantelun, voit soittaa ja kysyä, onko sitä jo tutkittu.
Soita silloin kirjaamoon.
Puhelinnumero on 09 432 3381.
Jos haluat lisätietoja eduskunnan oikeusasiamiehestä, voit kysyä tiedottajalta.
Tiedottajan puhelinnumero on 09 432 3352.